【真實BB用家分享】7日見証嬰兒濕疹系列效果

仔仔出世開始皮膚都比較差,經常有濕疹。面部、頭皮、手臂、背脊都曾出過濕疹。最慘係曾經手臂出一疊濕疹就嚟爛肉,睇醫生同搽藥膏都未好,真係連作為父母既我好心痛。好在隨着年紀長大,BB嘅濕疹情況都有所改善,但一直都嚴選BB嘅日常用品。

Grahams Natural係澳洲天然濕疹護理專家,所以今次有機會可以比BB使用產品都好開心。咁啱BB開始用產品第一日就不停找耳仔,先咁岩發現耳仔內出現甩皮。而BB隻眼前排曾經出現濕疹,所以開始使用嬰兒濕疹修護霜,質地比較杰身,只係簡單搽咗幾次,耳仔嘅甩皮情況已經好返。感覺非常滋潤,而且有抗菌舒緩痕癢皮膚的作用。而眼仔方便,自從查咗嬰兒濕疹修護霜都未見再有濕疹情況出現。

至於沐浴方面,BB平時是浸浴。今次首先是用嬰兒濕疹修護沐浴油,有多種天然成份如荷荷芭油、葵花籽油、苦楝油、酪梨油組成,非常滋潤,皮膚亦容易吸收。不過由於平時浸浴會連同洗頭,有時會沾到頭髮就令頭髮比較油淋,亦比較適合於冬天乾燥時使用。所以我就轉用嬰兒防敏洗髮露嬰兒防敏沐浴露,比較清爽舒適,成份天然溫和,更不含肥皂同SLS,味道清香,只要簡單在BB的頭髮給身體查上,過一下清水就沖洗乾淨非常方便,BB都好喜歡!

試用左七日效果滿意,尤其喜歡嬰兒濕疹修護霜,好好呵護BB皮膚之餘,更減少濕疹情況出現,希望繼續使用能改善敏感濕疹肌情況!